fredag 12 december 2008

Helt fantastiskt


Hela den här dagen har jag haft en underlig känsla i kroppen, känns som om något ska hända, något bra.

Sen fick jag ett sms från min underbara sambo och då kom det igen, kändes som om ådrorna är fyllda med champagne och hela magen är full av fjärilar.


Jag har blivit kär på nytt =)


Trodde inte jag skulle få tillbaks den där underbara känslan man har när man är nykär, inte nu när vi vart tillsammans ett år och vart sambos ett tag.
Allt går för det mesta på rutin och man är ju inte särskilt spännande för varandra längre.
Men idag bubblade det upp igen och det räckte med ett litet gulligt sms.


Att min sambo jobbat natt den här veckan och jag har haft fullt upp med två hästar gör ju såklart att jag längtar ännu mer efter att bara få komma hem och krypa upp i soffan med min prins och kolla på idol finalen.
Bara det, han avskyr idol men har ändå stått ut med hela säsongen för min skull...hur sött är inte det.
Fast bästa av allt är nog ändå att han flyttade hit bara för att vara närmare mig (att hans föräldrar bor här hjälpte nog absolut inte till ;), som sagt han är helt fantastisk.


Det finns nog någon för oss alla ändå

3 kommentarer:

  1. Så underbart Madeleine, vilket härligt kort, det verkligen strålar om er. Det där med att han hatar idol, jag vet precis hur du har det, jag tror det är en sån där maschogrej! / mvh Tyra

    SvaraRadera
  2. Så söta ni är! Detfullkomligt strålar om er. Det där med Idol så vet jag precis hur du har det, jag tror det där är en maschogrej :-) / kram Tyra

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja jag gnetar på med sparandet!! En vacker dag nästa år har jag en ny häst!! Och du, det är härligt att vara kär!! Kram
    Evisen

    SvaraRadera