tisdag 17 februari 2009

JAJA jag vet

att jag är hemskt dålig på att uppdatera bloggen men nu har det hänt hemskt mycket sen sist.
Kan börja med att berätta att jag fått nytt jobb, ska fr.o.m. 9:e Mars jobba på Profilkompaniet som reseptionist/säljstöd.
Det ska bli mycket spännande =)
Sen kan jag berätta att jag hopptränat lilla monstret som ett tag gick under namnet prinsessan efter 2 jättefina hoppträningar.
Hon kändes jätte fin och sög på hindrena och va helt med på noterna och jag tyckte det kändes som om vi va påväg åt rätt håll igen MEN...
Igår när jag kom till stallet efter jobbet så hade hon förmodligen gått omkull i hagen och sprattlat med bakbenen för både lindor och paddar hade kasat ner och var trasiga plus att hon hade sparkat sig själv rejält på det bakbenet som hon tidigare haft strul med.
Eftersom man bör kyla svullna ben inom 48 timmar så begav jag mig till Horze och Hööks för att införskaffa mig kylpåsar och kyldamasker.
Säger bara....kylpåsar det är bra skit det.
Svullnaden hade minskat efter bara 30 min med kylpåsen fastlindad runt benet, så nu får hon stå med kyldamsakerna under natten.


Min nya vän heter Magic ice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar