fredag 20 februari 2009

Soffpotatis

Idag hade jag tänkt vara duktig och rida båda tjejerna men när jag klev ut ur butiken och kände kylan slå emot mig så ångrade jag mig kvickt.
Har iof rätt bra ursäkter oxå, Tequila är fortfarande lite svullen och öm i sitt ben så hon bör vila sig lite ändå och pippi har ju inte ridits så mycket så det vore ju dumt att överanstränga henne....visst har jag rätt ;)
Det fick bli lite mys och borstning av sessorna istället och jag tror nog att de va rätt nöjda ändå.

Ligger nu i soffan och kollar på Let's dance och goffar i mig chips med dipp och känner mig flottigare än vanligt ;)
Kag är helt såld på Morgan, han är ju fantastisk, det är svårt att förstå hur den lilla knubbiga iprenmannen liknande varelsen kan röra sig med en sån elegance och smidighet.
Det är nästan så jag börjar fundera på om man kanske skulle ta upp dansen igen, bara någon dag i veckan kanske.
Får fundera på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar