torsdag 19 februari 2009

Nu är det ju faktiskt så...

...att det är bara 160 dagar kvar till årets största dag, självklart är det min 25 års dag som jag pratar om.
Med tanke på att jag är lite sent ute så räknar jag såklart inte med att ni (mina vänner) har hunnit spara särskilt mycket pengar till min stora dag.

Men om ni ändå gjort det så tänkte jag hjälpa er på traven med förslag på saker jag önskar mig =)


Min önskelista (hittills)





1. Tretorn Advance (bruna) stl 37 ca. 3990:-











2. The difference träns från Dyón ca. 3250:-







3. EQUI-CHAPS Close Contact hagskydd ca. 775:-







Mer tips kommer jag lovar ;)

2 kommentarer:

  1. Nää... du är ju liiite sent ute :)
    det är alltså idag 159 dagar kvar till jag fyller XXår... Så det är så där hagskydden ser ut som du pratat om.
    /A

    SvaraRadera
  2. Precis, tror de skulla vara bra för lilla skrutt, har aldrig vart med om någon häst som är så klumpig som Teqla.
    Och då har vi ju ändå gått igenom 14 stycken hittills =)

    SvaraRadera