tisdag 20 januari 2009

En underbar morgon

Trots det hemska vädret så har jag haft en jättemysig morgon idag.
Min älskade sambo (han vill vara anonym, därför får han enbart kallas sambo) jobbar natt hela den här veckan och det är det värsta passet för oss, vi hinner ses ungefär 45 min/dag mellan det att han kommer hem och att jag måste till jobbet.
Därför bestämde vi oss igår för att vi skulle lyxa till det lite idag och äta frukostbuffé på "bagarn" för att överhuvudtaget kunna prata med varandra i lugn och ro någon gång den här veckan.
Det känns så lyxigt att sitta där vid hamnen här i Vaxholm och kolla ut över havet (trots det gråa vädret) medans man äter en god frukost med min älskade.
Tråkigt bara att det kommer dröja flera dagar innan jag får chans att krama på honom ordentligt igen.

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det lät. Just nu sitter dom i fika rummet och mumsar tårta här på jobbet, jag gick ut till datorn för att kunna låta bli att äta.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är Vonne, bra jobbat :)

    SvaraRadera
  3. Vonne har ju blivit en riktig "hurtbullare"
    Nu ligger jag skapligt i lä :)och på efterkälken :)
    Hon är superduktig!

    SvaraRadera