måndag 19 januari 2009

Jag måste erkänna...



Det blev inga 20 min på crosstrainern ikväll (tur inte sambon läser min blogg hihi).
Istället åkte jag hem till mina kära föräldrar och tömde deras kylskåp på ostar, skafferiet på chips och i frysen hittade jag en liten stackars övergiven glass som såg så ensam ut...så den åt jag upp =)
Uch sambon skulle bli besviken på mig om han visste om mitt frosseri, inte för att jag inte får äta utan för att vi båda kommit överens om att bara gotta oss en dag i veckan och det på en helg tillsammans.
Hmm får skylla på pms, det brukar fungera.
Alla vet väl att vid blodförlust så måste kroppen fyllas på med ny energi....eller?

Apropå chips, är det inte helt underbart att Estrella har återupplivat salt & vinegar chipsen igen, dom är så galet goda.
Synd bara att allt har en baksida för närman smaskat i sig en halv...eller hel påse så kan man knappt prata eftersom läpparna är totalt sönder.
Känns som om man gnuggat läpparnamot ett sandpapper eller liknande, så det är tur att de är så goda för annars skulle jag aldrig köpa dom ;)




2 kommentarer:

  1. Känner igen det där allt för väl, det är absolut pms!!

    SvaraRadera
  2. GODISRÅTTA!!! :D ... Så skulle jag aaaaldrig göra...hihihi...

    SvaraRadera